2013 m. gegužės 15 d., trečiadienis

l'amour pour lust

aš įsimylėjau. pamilau. iškvaišau.
tik ką aš taip myliu? gal patį meilės troškimą? gal pavasario žalumą, išsiduodančią ne tik spalvomis, bet ir sodriausiu žemės ir žiedų kvapu, o gal prisiminimus? nostalgiją? tą keistą bičą, kurį aš mačiau tik keletą kartų, o jis taip gražiai šypsos? bet, jo mergaitės, gal, ne..?
man taip (o Dieve, kaiiip!!!) man patinka ta likimo ironija! ir kaip nebūtų keista, mano meilė jai, taipogi, labai ironiška.
meilė meilė meilė meilė meilė
gana panašus žodis į "melas", tartum lygiai tas pats, tik  mot. ir vyr. giminių skirtumas.
tik kurį pasirinkti? kuriuo patikėti?
eilinįsyk vidinis kivirčas, eilinė dilema ir mano nuleistos rankos. tinginystė bandant bet ką išsiaiškinti,
bet gal ir nereikia.. kartais geriau nežinoti

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą