2012 m. sausio 14 d., šeštadienis

And Why I ? You I Never Know

http://www.youtube.com/watch?v=aXAuxxxFGGE&feature=related
uuh, i love you so and why i love you i never know
ir kad ir kaip, nepaneigiama tiesa. ir nežinau, nenorit, neskaitykit. šitas įrašas bus pilnas skausmo ir liūdesio, galbūt net pykčio ar kokio nors dar negražaus jausmo. ir jis bus apie meilę. nes žinau, jog labai daug pasaulyje žmonių, kurie nemėgsta tokių besiseilėjimų. tačiau, kaip čia mieliau išsireiškus, man nusispjaut, nes manau, jog meilė, kad ir kaip skaudinanti, yra gražiausias dalykas pasaulyje. rašau taip kaip yra, niekuomet nesistengsiu įtikti ir nelaižysiu jums padų. būsiu kuo noriu būti. būsiu savimi.
pradedu keiktis. klausykit ir išgirsit, jog blogiausias jausmas pasaulyje yra kai tu kažką saugai, kažkuo rūpiniesi, kažkam linki pačio geriausio, gyveni dėl kažko ir aukojiesi, ir ateina momentas kai supranti, jog tam nesvarbu. nusispjauna taip kaip aš nusispjaunu į tai ką jūs norite girdėti, nes tiesa yra ta, jog niekas nevyksta taip kaip norime. niekas nemyli mūsų kaip mes juos mylime, ar bent jau man taip atrodo. jeigu realizuoji, jog kažkas tą jausmą perteikia kažkam visai kitam, supranti, jog ne viskas turi atsaką ir bumerangas ne visuomet grįžta. aš pikta, įskaudinta, aš jaučiuosi pasimetus. aš užsiknisusi ir aš praradusi viltį. aš išsigandusi. ir aš nežinau. bet vis dėlto jaučiuosi dėkinga. prisimenu, kol kas aš tik prisimenu. viską. kvapus, žodžius, žmones, jausmus. šiuo metu aš tik girdžiu. dainą. I LOVE U SO. o gal irgi tik prisimenu?
aš netelpu į rėmus. aš verkiu. stengiuosi išlieti savo emocijas, bet vargu ar pavyksta. aš tik kvailas vaikas. žaidžiantis, ar užsigaunantis kelį, besiklausantis pasakos ar lopšinės, besijuokiantis ir nesuprantantis.
aš nesuprantu. aš negaliu suprasti. matyt, ne laikas. o aš neskubinsiu nieko. viskas įvyks savaime ir įvyks kaip turi įvykti. ir viskas bus gerai. tikiu tuo, nes noriu, bet na, kaip sakiau...
ir, beje, jei norite žinoti, visa ši ilga, labai neapsakoma nesąmonė telpa viename žodyje. gal spėsite kokiame?
http://data.whicdn.com/images/19769875/tumblr_lwi1ixz1rb1qbpwzeo1_500_large.jpg

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą