2010 m. lapkričio 30 d., antradienis

Oh, yeah, we do have.


Aš žinau. Esu pakvaišusi dėl Pritchard'o balso, šokolado, kaip sakoma, "british boys" ir Hario.
Noriu snieguotos, bet šiltos žiemos, o ne kaip žadama, mat, -40.
Noriu kelnių ir batų. Noriu suknelių.
Noriu cukrinės vatos ir savaitgalio laimės.
Noriu daug miegoti ir ryto saulės. Noriu išeiti ir sugrįžti paryčiui, o gal ir už savaitės.
Noriu jūros. Noriu muzikos. Noriu meilės.
Todėl žinau, aš gausiu!

4 komentarai:

  1. "Esu pakvaišusi dėl Pritchard'o balso, šokolado, kaip sakoma "british boys" ir Hario." same as me ,tu dūrne mano!♥ šiaip rašai tu superiškai ,dar rašyk,daaaaaaaar

    AtsakytiPanaikinti
  2. :Dd rašysiu, bet kad nieks neskaito.

    AtsakytiPanaikinti
  3. aš tau niekas? nu malonu malonu... : D

    AtsakytiPanaikinti